Mamy twarde dowody na miękkie kompetencje!
Nasz zespół
JarosławŚwiątek
Jarosław Świątek
neuropsycholog, założyciel i dyrektor SIE. Wykładowca akademicki, który z pasją opowiada o nauce i jej najnowszych osiągnięciach. To on stwierdził, że wyniki badań naukowych nie powinny trafiać do szuflady i być wzajemnie dyskutowane jedynie przez środowiska naukowe i że czas "zejść z Olimpu" i podzielić się ze światem skutecznymi metodami komunikacji, samokontroli i zarządzania emocjami własnymi oraz innych ludzi. Wcześniej pełnił rolę Redaktora Naczelnego Polskiego Portalu Psychologii Społecznej. Jest patronem merytorycznym programu edukacyjnego i dba o jego najwyższą jakość.
MagdalenaGoc-Ryt
Magdalena Goc-Ryt
Trener biznesu, coach. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu MODERATOR i Szkołę Coachingu Menedżerskiego MODERATOR we Wrocławiu. Przygotowuje i realizuje szkolenia poświęcone takim tematom jak zarzadzanie, współpraca z partnerami biznesowymi, wprowadzanie coachingu do organizacji i komunikacja interpersonalna. Realizuje również warsztaty dotyczące rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem technik twórczego myślenia. Występuje jako moderator spotkań biznesowych. Współpracuje z firmą szkoleniowo-doradczą Moderator. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
KamilZieliński
Kamil Zieliński
Psycholog i trener biznesu. Kierownik programowy i menedżer kierunku Psychologia w biznesie. Aktywny przedsiębiorca. Autor książek „Psychoefekty. 50 zjawisk psychologicznych, które wpływają na Twoje życie” oraz "Psychokompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać". Fundator i wiceprezes Fundacji Future Hero. Ekspert do spraw psychologii społecznej i komunikacji w Centrum Analiz Miejskich IRRP oraz recenzent naukowy portalu Mała Psychologia. Stale współpracuje z sektorem biznesowym, administracją oraz organizacjami pozarządowymi. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Uczy wykorzystania psychologii w życiu i biznesie. Interesuje się psychologicznymi aspektami skutecznego komunikowania się, budowaniem odporności psychicznej, sprzedażą, autoprezentacją oraz technikami wywierania wpływu i perswazji. Jako popularyzator wiedzy psychologicznej udzielał komentarzy m.in. dla Newsweek Polska, TVN, Polsat, ZOOM TV, Radio ESKA, Radio Katowice, TOK FM, Radio Wrocław oraz Radio RAM.
JoannaMichalska
Joanna Michalska
Magister psychologii, trener, ekspert w zakresie komunikacji korporacyjnej. Absolwentka psychologii,o specjalizacji psychologia kliniczna oraz psychologia zarządzania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator w Warszawie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej, Public Relations i komunikacji marketingowej zdobyte w polskich i globalnych korporacjach, działających w wielu branżach, m.in. farmaceutycznej, sprzętu medycznego i produkcyjnej. Obecnie nadzoruje Dział Komunikacji i Marketingu w kilku europejskich krajach w międzynarodowej firmie produkującej ekologiczne opakowania. Od 2022 roku związana ze Szkołą Inteligencji Emocjonalnej gdzie prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu psychologii. Prywatnie mama małego Jaśka, fanka sportu i podróży, z niemal 40 odwiedzonymi krajami do tej pory.
PiotrŁawacz
Piotr Ławacz
Od 1992 roku pracuje lub współpracował m. in. z następującymi firmami doradczymi: 2mgroup, Agencja Rozwoju Pomorza, Dekra, Doradca Consultants, Instytut Promocji Kadr, JAK-Marketing Dialog, Lograd, Stalwart Manacus, Prometriq. Od 2008 roku prowadzi coaching zgodnie z metodologią International Coach Federation – przez wiele lat był Dyrektorem Trójmiejskiego Oddziału ICF. Obecnie jestem w trakcie zdobywania kolejnej akredytacji tej organizacji. Przeprowadził ok. 2000 godzin coachingu typu executive, life i team. Od 1993 roku szkolił między innymi w GFKM, Huthwaite, Sandler. Również uczelnie wyższe: SWPS, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu, WSB. Przeprowadził ok. 2000 dni szkoleniowych i przeszkoliłem ok. 15 000 osób.
AgnieszkaKotarba
Agnieszka Kotarba
Coach, trener biznesu. Magister psychologii. Absolwentka specjalizacji managerskiej i zarządzania sportem, na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego, podyplomowych studiów zarządzania informacją na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami PMI w Wyższej Szkole Bankowej. Od niemal 10 lat skoncentrowana na wspieraniu rozwoju osobistego i zawodowego pracowników różnych szczebli korporacji, poprzez ciągłe uzupełnianie własnych kompetencji praktycznych i merytorycznych. Swoje doświadczenie zdobywała w największych firmach windykacyjnych w Polsce. Koordynowała wdrażanie standardów jakości, zarówno do procesu windykacji, jak i komunikacji z kontrahentem. Od 2006 roku współpracuje działem personalnym w bankowości, gdzie kompetencje z obszaru komunikacji z klientem nie spłacającym należności, pozwalają jej aktywnie wspierać i kreować proces w dziale windykacji. Realizowała projekty szkoleniowe z zakresu zarządzania ludźmi, komunikacji i trenerskie.
Wykładowcy inauguracyjni
W naszej szkole pojawiają się na gościnnych wykładach najwybitniejsze postacie polskiej psychologii.
prof. Dariusz Doliński
Jeden z najbardziej cenionych psychologów społecznych w Polsce. Zajmuje się psychologią zachowań społecznych, psychologią emocji i motywacji. Analizuje techniki wpływu społecznego, mechanizmy ulegania wobec zewnętrznego nacisku i manipulacji społecznej. Interesuje się psychologicznymi aspektami marketingu i reklamy. Jest autorem licznych projektów naukowych, badań eksperymentalnych i teorii z zakresu psychologii społecznej, szczególnie zachowań konsumenckich, oraz weryfikacji technik efektywnego wpływania na innych.
prof. Tomasz Grzyb
Psycholog. Naukowo zajmuje się psychologią wpływu społecznego. Interesuje się także metodologią badań psychologicznych, marketingiem i nowymi technologiami. Pracę naukową łączy z praktyką marketingową. Prowadzi szkolenia w dziedzinie psychologii społecznej, manipulacji i perswazji. Od 2013 r. kształci oficerów NATO i krajów stowarzyszonych w zakresie technik wpływu społecznego.
dr Sławomir Jarmuż
Doktor psychologii (Polska Akademia Nauk), założyciel i współwłaściciel firmy szkoleniowo-doradczej MODERATOR, trener, coach. Pracował w: Zakładzie Psychologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu oraz na Uniwersytecie w Gandawie (Belgia).
Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych poświęconych osobowości i zarządzaniu.
dr Jarosław Kulbat
Psycholog społeczny. W pracy badawczej koncentruje się na problematyce wpływu społecznego. Analizuje czynniki, które oddziałują na funkcjonowanie psychologiczne i modyfikują to, co myślimy i czujemy, a co często pozostaje niezauważone. Interesuje się także genezą, dynamiką i rozwiązywaniem konfliktów interpersonalnych, zwłaszcza doświadczanych w bliskich związkach. Jest autorem licznych publikacji, uczestnikiem konferencji i recenzentem czasopism naukowych poświęconych tym dziedzinom.
dr hab. Rafał Ohme
psycholog, specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu, wykładowca akademicki.
Jest członkiem wiodących stowarzyszeń marketingowych, neuronaukowych i psychologicznych. Od 2012 zasiada w zarządzie Neuromarketing Science and Business Association, organizacji zrzeszającej przedstawicieli świata neuronauki i biznesu z ponad 85 państw. Jest również honorowym członkiem Executive Club oraz członkiem Korean Scholars of Marketing Science. Należy także do: Advertising Research Foundation, American Advertising Association, European Advertising Association, Neuro-Psycho-Economics Society oraz American Psychological Society.
prof. Bogdan Wojciszke
Psycholog, autorytet w dziedzinie psychologii miłości i władzy. Zajmuje się zagadnieniami z zakresu psychologii osobowości i psychologii społecznej. Prowadzi liczne badania dotyczące spostrzegania i oceniania ludzi, rozpatrując, jaki wpływ na ten proces mają wspólnotowość (moralność i funkcjonowanie społeczne) i sprawczość (sprawność, kompetencja, nastawienie na cele). Analizuje mechanizmy rządzące zachowaniami, myśleniem i emocjami osób pozostających w bliskich związkach uczuciowych. Zajmuje się również psychologią statusu i władzy, bada m.in., w jaki sposób zdobycie władzy czy podwyższenie statusu zmieniają funkcjonowanie człowieka. Interesuje się także postawami Polaków wobec przekształceń własnościowych, produktywnością i godnością jako wartościami etycznymi współczesnego społeczeństwa polskiego.