Roczna szkoła Inteligencji Emocjonalnej

Roczna szkoła Inteligencji Emocjonalnej
Odpowiedz na wyzwanie XXI wieku
Na naszych oczach świat zmienia się w tempie znacznie szybszym, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Rozwój technologii, nauki i dynamika zmian społecznych oraz kulturowych powoduje, że teraz bardziej, niż kiedykolwiek potrzebne są nam narzędzia skutecznego działania i kontroli emocji, budowania efektywnej komunikacji i konstruowania dobrych sieci społecznych. Na pierwszy plan zdaniem większości pracodawców wysuwają się kompetencje miękkie. Ich przyswojenie daje przewagę na każdym rynku.
Zadbaj o szczęśliwe relacje z innymi ludźmi i sobą samym!
Szkoła Inteligencji Emocjonalnej jest pionierem kompleksowej edukacji w zakresie kompetencji miękkich.
Przedstawiamy SIEdem kluczowych kompetencji XXI i każdego kolejnego wieku
Budowanie skutecznych przekazów komunikacyjnych
Jeśli można wskazać jedną rzecz, do której można by było sprowadzić większość problemów ludzkości w zakresie budowania relacji, to bez wątpienia byłaby to komunikacja. Kompetencje komunikacyjne „leżą” na całej linii u zdecydowanej większości populacji. Nawet jeśli jedni ludzie lepiej sobie radzą z komunikacją w miejscu pracy, to znacznie gorzej przychodzi im porozumiewać się ze swoimi bliskimi albo umiejętnie konwersować z potencjalnymi partnerami i na odwrót. Komunikacji nikt nie uczy w szkole – tak podstawowej, jak średniej i wyższej. A od tego, w jaki sposób ludzie się komunikują, jak wchodzą w określone role, jakie style mówienia im wówczas towarzyszą i jak synchronizując lub zmieniając sposób porozumiewania, mogą wpływać na ludzkie emocje, zależy wszystko, co dotyczy zdrowych relacji ze sobą i innymi ludźmi. W naszym rocznym programie kilka modułów szkoleniowych dotyka głęboko tematu komunikacji i pozwala na rozwinięcie lub doszlifowanie tej kompetencji, nabywanej i rozwijanej na ogół w sposób intuicyjny a nie świadomy i rozumny. Ale sama komunikacja to za mało. Aby skutecznie się porozumiewać, najpierw potrzebne jest Rozpoznawanie emocji i budowanie empatycznego porozumienia
Przedstawiamy SIEdem kluczowych kompetencji XXI i każdego kolejnego wieku
Rozpoznawanie emocji i budowanie empatycznego porozumienia
Wiele osób mówi, żeby mówić lub koncentruje się mocno na swoich celach i pragnieniach, będąc przekonanymi, że są na tyle uniwersalne, że inni z łatwością się podłączą i będą podzielać ich stanowisko czy spełnią ich prośbę. Tymczasem dwa potężne błędy w percepcji – efekt fałszywej powszechności oraz naiwny realizm, powodują że nie dostrzegamy, w co grają inni ludzie. Czym się kierują i jak bardzo się oni od nas różnią, nawet jeśli w licznych kwestiach są do nas bardzo podobni. Aby więc w ogóle zrozumieć problem i znaleźć nić porozumienia, konieczne jest rozpoznanie ich stanu mentalnego a następnie umiejętne zbudowanie empatycznej więzi. Służą temu konkretne, niezwykle skuteczne narzędzia, którymi dzielimy się podczas modułów poświęconych właśnie rozpoznawaniu emocji i kontekstów sytuacyjnych a następnie budowania wspólnej płaszczyzny do porozumienia. To z kolei często pierwszy krok do Rozpoznawania rodzaju sporów i podstawa mediacji
Przedstawiamy SIEdem kluczowych kompetencji XXI i każdego kolejnego wieku
Rozpoznawanie rodzaju sporów i podstawy mediacji
Najpierw, żeby w ogóle wiedzieć czy powstające konflikty można załagodzić lub rozwiązać, trzeba rozumieć i wiedzieć czym one w istocie są. Jakie są ich rodzaje i które z nich można spokojnie rozwiązać, a które pozostają bez możliwości rozwiązania i jak wówczas w takiej sytuacji sobie radzić. Tej tematyce poświęcamy cały moduł szkoleniowy. Dzięki rozpoznaniu rodzaju sporu, możemy pomóc w jego zażegnaniu i tutaj niezbędne są podstawy mediacji. Są jednak sytuacje, kiedy nie tylko mediacje są niemożliwe, ale także łatwo zauważyć, że druga strona próbuje narzucić swoją wolę i wykorzystać słabości innych osób. W takich sytuacjach niezbędne staje się Asertywne komunikowanie i wyrażanie siebie
Przedstawiamy SIEdem kluczowych kompetencji XXI i każdego kolejnego wieku
Asertywne komunikowanie i wyrażanie siebie
Asertywność kojarzy się z odmawianiem, ale tak naprawdę wiąże się ona z nieskrępowanym wyrażaniem siebie, swoich wartości i pragnień, z poszanowaniem innych ludzi i nie działaniem tym samym na ich szkodę czy dyskomfort. Asertywność wiąże się z rozpoznawaniem własnych, wewnętrznych, destrukcyjnych dialogów, reagowanie na nie i tym samym umożliwienie dobrej i otwartej komunikacji. Asertywność bowiem także wiąże się bezpośrednio z Budowaniem skutecznych przekazów komunikacyjnych i Rozpoznawaniem emocji i budowaniem empatycznego porozumienia. Bez tych dwóch elementów, asertywność nie działa poprawnie. Asertywna komunikacja potrzebuje ponadto do zaistnienia zbudowania samoświadomości i samokontroli
Przedstawiamy SIEdem kluczowych kompetencji XXI i każdego kolejnego wieku
Budowanie samoświadomości i samokontroli
Ludziom często wydaje się, że są samoświadomi w większym stopniu, niż faktycznie są. Odkrycie tymczasem, że tak nie jest, umożliwia zbudowanie prawdziwej świadomości siebie i tym samym zrobienie pierwszego kroku do skutecznej samokontroli. Ta ostatnia bowiem wiąże się przede wszystkim ze zdolnością do wyznaczania priorytetów a te muszą być zasadzone na wartościach, zasadach i co najważniejsze głębokiej motywacji. Dlatego do pełnej samokontroli potrzebujemy także skutecznego Motywowania siebie i innych
Przedstawiamy SIEdem kluczowych kompetencji XXI i każdego kolejnego wieku
Motywowanie siebie i innych
Motywacja jest ulotna jak pyłki na wietrze. Dlatego większość postanowień noworocznych nie jest w stanie przetrwać nawet do końca stycznia. Rządzi się ona bowiem określonymi prawami i ich zrozumienie jest jedynym sposobem na ujarzmienie motywacji. Wtedy można skutecznie motywować tak siebie, jak i innych ludzi. Służy ku temu pewne niezwykłe narzędzie, którym dzielimy się z naszymi Słuchaczami podczas modułu poświęconego właśnie motywowaniu siebie i innych. Narzędzie, o którym mowa działa poprzez określony mechanizm komunikacji i dlatego aby dobrze z niego korzystać, należy najpierw dobrze Rozpoznać emocje i zbudować empatyczne porozumienie.
Przedstawiamy SIEdem kluczowych kompetencji XXI i każdego kolejnego wieku
Nabycie wszystkich tych umiejętności pozwala uzyskać metapoziom umożliwiający
Projektowanie efektywnych sieci społecznych
Wszyscy tworzymy sieci społeczne. Mogą to być sieci współpracownicze, towarzyskie czy rodzinne. Mogą to być sieci osiedlowe, gminne czy sportowe. Tam, gdzie wchodzimy w złożone interakcje z innymi ludźmi tworzymy z nimi sieć. Sieć ta jest ze sobą bardziej powiązana, niż przypuszczają jej poszczególni uczestnicy. Osoba, z którą mogą mieć ograniczoną relację, może mieć wpływ na ich nawyki i zachowania, które wykraczają poza samą sieć. Dlatego zrozumienie tego, co się w sieci dzieje, jak ludzie są ze sobą powiązani, jak tworzą grupy oraz jak się z nimi skutecznie komunikować, stanowi klucz do tego, aby sieci funkcjonowały możliwie jak najoptymalniej, w harmonii i dobrej kondycji. Temu służy uzyskanie kompetencji w zakresie: Budowania skutecznych przekazów komunikacyjnych, Rozpoznawania emocji i budowanie empatycznego porozumienia, Rozpoznawania rodzaju sporów i podstawa mediacji, Asertywnego komunikowania i wyrażania siebie, Zbudowania samoświadomości i samokontroli, Motywowania siebie i innych. Wszystkie te kompetencje prowadzą do podniesienia poziomu inteligencji emocjonalnej, która jest zdolnością do rozpoznawania emocji własnych i innych ludzi oraz wpływania na nie. Nasz program dowiódł w przeprowadzonych przez nas badaniach naukowych, psychometrycznymi testami naukowymi z Pracowni Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, że inteligencję emocjonalną można podnieść poprzez trening powyższych kompetencji.
Dołącz do elity osób o najwyższym ilorazie EQ
Poprzez wykonywanie psychologicznych testów psychometrycznych przed rozpoczęciem i po zakończeniu naszego rocznego treningu IE, udowodniliśmy że inteligencję emocjonalną można podnieść poprzez nasz program edukacyjny.Przed SIE M=20,25 - wyniki przeciętne
Po SIE M=26,5 - wyniki wysokie

Dołącz do elity osób o najwyższym ilorazie EQ
Poprzez wykonywanie psychologicznych testów psychometrycznych przed rozpoczęciem i po zakończeniu naszego rocznego treningu IE, udowodniliśmy że inteligencję emocjonalną można podnieść poprzez nasz program edukacyjny.Przed SIE M=20,25 - wyniki przeciętne
Po SIE M=26,5 - wyniki wysokie
Program
rocznej szkoły inteligencji emocjonalnej
Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej
Kurs inaugurujący. Przedstawia podstawową wiedzę na temat programów emocjonalnych, pochodzenia emocji a także działania markerów somatycznych. Na tym kursie uczestnicy otrzymują narzędzie do wglądu w swoje podświadome preferencje emocjonalne.
- Pochodzenie emocji
- Funkcje i programy emocji
- Charakterystyka emocji
- Zarządzanie emocjami
- Rozpoznawanie emocji
- Emocje w relacjach
Empatia i mowa ciała
Dwa mechanizmy empatii. Jak rozpoznawać intencje innych ludzi bez konieczności słuchania tego, o czym mówią. Na tym kursie otrzymasz narzędzia stymulujące empatię i rozumienie mowy ciała.
- Dostrajanie a budowanie relacji
- Teoria proksemiki i jej konsekwencje
- Fakty i mity na temat mowy ciała
- Rodzaje ekspresji mimicznych i pantomimicznych
- Empatia a współczucie
- Czym jest psychopatia? (m. in. fascynująca koncepcja Kevina Duttona)
Współzależność społeczna i teorie gier
Ludzie są ze sobą powiązani na sposoby, z których na co dzień nie zdają sobie sprawy. Poznanie niewidzialnych nici spajających grupy ludzkie pozwala na lepsze nimi zarządzanie i dostosowanie do nich. Otrzymasz narzędzie do projektowania pożądanych reakcji społecznych w zakresie związanym z teorią gier.
- Dlaczego ludzie tworzą grupy?
- Facylitacja a próżniactwo społeczne
- Syndrom myślenia grupowego
- Deindywiduacja i psychologia tłumu
- Role społeczne w zespołach
- Dylemat więźnia i wspólne pastwisko
Perswazja i wpływ społeczny
Małe zmiany komunikatu mogą prowadzić do kolosalnych zmian postaw i zachowań. Mechanizmy leżące u ich podstaw są omawiane w tym module a ponadto przekazywane narzędzia do skutecznego formułowania perswazyjnych komunikatów.
- Wpływ społeczny, manipulacja i perswazja - definicja, różnice i części wspólne
- Reguły wpływu społecznego
- Od reguły do techniki - zastosowanie poszczególnych technik wpływu społecznego
- Obrona przed wpływem i manipulacją
- Cztery zasady skutecznej perswazji
- Dwutorowy model perswazji i jego powszechność
Samoświadomość i samoocena
Samoświadomość to droga do skuteczniejszych i lepszych reakcji na rozmaite sytuacje. Jak wybierać lepsze ścieżki kariery, partnerów, przyjaciół i aktywności na podstawie wiedzy na swój temat? Jakie narzędzia pomagają zwiększyć samoświadomość i podnieść poczucie wartości zarówno własne, jak innych osób. Ten moduł odpowiada na te pytania.
- Introspekcja i obserwacja własnych zachowań
- Schematy Ja - Inni
- Myślenie o sobie
- Obrona samooceny
- Wysokość samooceny czy jej stabilność?
- Atrybucja - czyli błąd na błędzie
Komunikacja w systemie AT
- Rodzaje transakcji
- komplementarna
- skrzyżowana
- ukryta
- Zasady czystej komunikacji
- Poziomy analizy i interakcje skryptowe
- Analiza gier
Asertywność
To wcale nie (jak się potocznie sądzi) sztuka odmawiania. To wyrażanie się w sposób komunikujący własne potrzeby i wartości, nie raniąc uczuć innych ludzi. Jak działa dialog wewnętrzny, wyznaczanie przestrzeni osobistej i granic, do czego prowadzi nadmiar asertywności, lepsza komunikacja.
- Asertywność jako postawa wyrażania siebie
- Prawa Fernstreheima i Todd
- Typy postaw i zachowań
- Asertywna odmowa - struktura, sposoby podtrzymywania relacji
- Cztery style funkcjonowania - uległość, agresja, manipulacja i asertywność
- Stawianie granic w relacjach
Konflikty
- Poznanie źródeł i rodzajów konfliktów (na podstawie typologii Christophera Moore'a)
- Uświadomienie sobie własnych taktyk wobec konfliktu
- Poznanie technik rozwiązywania konfliktów (jako druga strona w konflikcie)
- Sposoby rozwiązywania konfliktu
- Etapy rozmowy rozwiązującej konflikt
- Techniki regulacji napięcia emocjonalnego
Motywowanie siebie i innych
Trudności w rozpoczynaniu aktywności i ich geneza. Modele motywacji i techniki wzbudzające ją zarówno u nas samych, jak i u innych ludzi.
- Potrzeby jako źródła motywacji
- Dwuczynnikowa teoria motywowania
- Trzy składniki zachowania wg BJ Fogga - motywacja, wyzwalacz i złożoność zadania
- Wyuczona bezradność - kiedy się nic nie chce i nie może
- Flow - aktywność nastawiona na aktywność
- Motywacja teliczna i parateliczna oraz wewnętrzna i zewnętrzna
- Dialog motywacyjny Pantalona
Ja w zmianie
Zajęcia podsumowujące. Narzędzia wspierające procesy kreowania zmian.
- Stałość vs zmienność jako dwa wymiary postrzegania osobowości
- Różnice indywidualne i ich podłoże
- Narzędzia budowania zmiany
- Ja realne, Ja idealne i Ja powinnościowe jako regulatory zachowania człowieka
- Inteligencja emocjonalna w przekroju – podsumowanie rocznego kursu
- Pochodzenie emocji
- Funkcje i programy emocji
- Charakterystyka emocji
- Zarządzanie emocjami
- Rozpoznawanie emocji
- Emocje w relacjach
Dwa mechanizmy empatii. Jak rozpoznawać intencje innych ludzi bez konieczności słuchania tego, o czym mówią. Na tym kursie otrzymasz narzędzia stymulujące empatię i rozumienie mowy ciała.
- Dostrajanie a budowanie relacji
- Teoria proksemiki i jej konsekwencje
- Fakty i mity na temat mowy ciała
- Rodzaje ekspresji mimicznych i pantomimicznych
- Empatia a współczucie
- Czym jest psychopatia? (m. in. fascynująca koncepcja Kevina Duttona)
Ludzie są ze sobą powiązani na sposoby, z których na co dzień nie zdają sobie sprawy. Poznanie niewidzialnych nici spajających grupy ludzkie pozwala na lepsze nimi zarządzanie i dostosowanie do nich. Otrzymasz narzędzie do projektowania pożądanych reakcji społecznych w zakresie związanym z teorią gier.
- Dlaczego ludzie tworzą grupy?
- Facylitacja a próżniactwo społeczne
- Syndrom myślenia grupowego
- Deindywiduacja i psychologia tłumu
- Role społeczne w zespołach
- Dylemat więźnia i wspólne pastwisko
- Wpływ społeczny, manipulacja i perswazja - definicja, różnice i części wspólne
- Reguły wpływu społecznego
- Od reguły do techniki - zastosowanie poszczególnych technik wpływu społecznego
- Obrona przed wpływem i manipulacją
- Cztery zasady skutecznej perswazji
- Dwutorowy model perswazji i jego powszechność
- Introspekcja i obserwacja własnych zachowań
- Schematy Ja - Inni
- Myślenie o sobie
- Obrona samooceny
- Wysokość samooceny czy jej stabilność?
- Atrybucja - czyli błąd na błędzie
- Rodzaje transakcji
- komplementarna
- skrzyżowana
- ukryta
- Zasady czystej komunikacji
- Poziomy analizy i interakcje skryptowe
- Analiza gier
To wcale nie (jak się potocznie sądzi) sztuka odmawiania. To wyrażanie się w sposób komunikujący własne potrzeby i wartości, nie raniąc uczuć innych ludzi. Jak działa dialog wewnętrzny, wyznaczanie przestrzeni osobistej i granic, do czego prowadzi nadmiar asertywności, lepsza komunikacja.
- Asertywność jako postawa wyrażania siebie
- Prawa Fernstreheima i Todd
- Typy postaw i zachowań
- Asertywna odmowa - struktura, sposoby podtrzymywania relacji
- Cztery style funkcjonowania - uległość, agresja, manipulacja i asertywność
- Stawianie granic w relacjach
- Poznanie źródeł i rodzajów konfliktów (na podstawie typologii Christophera Moore'a)
- Uświadomienie sobie własnych taktyk wobec konfliktu
- Poznanie technik rozwiązywania konfliktów (jako druga strona w konflikcie)
- Sposoby rozwiązywania konfliktu
- Etapy rozmowy rozwiązującej konflikt
- Techniki regulacji napięcia emocjonalnego
- Potrzeby jako źródła motywacji
- Dwuczynnikowa teoria motywowania
- Trzy składniki zachowania wg BJ Fogga - motywacja, wyzwalacz i złożoność zadania
- Wyuczona bezradność - kiedy się nic nie chce i nie może
- Flow - aktywność nastawiona na aktywność
- Motywacja teliczna i parateliczna oraz wewnętrzna i zewnętrzna
- Dialog motywacyjny Pantalona
- Stałość vs zmienność jako dwa wymiary postrzegania osobowości
- Różnice indywidualne i ich podłoże
- Narzędzia budowania zmiany
- Ja realne, Ja idealne i Ja powinnościowe jako regulatory zachowania człowieka
- Inteligencja emocjonalna w przekroju – podsumowanie rocznego kursu
Kadra
Agnieszka Kotarba
Coach, trener biznesu. Magister psychologii. Absolwentka specjalizacji managerskiej i zarządzania sportem, na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego, podyplomowych studiów zarządzania informacją na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami PMI w Wyższej Szkole Bankowej. Od niemal 10 lat skoncentrowana na wspieraniu rozwoju osobistego i zawodowego pracowników różnych szczebli korporacji, poprzez ciągłe uzupełnianie własnych kompetencji praktycznych i merytorycznych. Swoje doświadczenie zdobywała w największych firmach windykacyjnych w Polsce. Koordynowała wdrażanie standardów jakości, zarówno do procesu windykacji, jak i komunikacji z kontrahentem. Od 2006 roku współpracuje działem personalnym w bankowości, gdzie kompetencje z obszaru komunikacji z klientem nie spłacającym należności, pozwalają jej aktywnie wspierać i kreować proces w dziale windykacji. Realizowała projekty szkoleniowe z zakresu zarządzania ludźmi, komunikacji i trenerskie.
Kadra
Magdalena Goc-Ryt
Trener biznesu, coach. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu MODERATOR i Szkołę Coachingu Menedżerskiego MODERATOR we Wrocławiu. Przygotowuje i realizuje szkolenia poświęcone takim tematom jak zarzadzanie, współpraca z partnerami biznesowymi, wprowadzanie coachingu do organizacji i komunikacja interpersonalna. Realizuje również warsztaty dotyczące rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem technik twórczego myślenia. Występuje jako moderator spotkań biznesowych. Współpracuje z firmą szkoleniowo-doradczą Moderator. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Kadra
Beata Adamczyk-Nowak
Od 15 lat prowadzi szkolenia opierając się na rzetelnej, empirycznie sprawdzonej wiedzy. W swojej pracy koncentruje się na kształtowaniu kompetencji społecznych niezbędnych do realizacji celów zawodowych. Projektuje procedury rozwojowe oparte na analizie potrzeb szkoleniowych przedsiębiorstwa i pracowników. Pełni rolę doradcy w sprawach związanych z zarządzaniem ludźmi i rozwiązywaniem problemów w organizacji. Współwłaściciel firmy szkoleniowo - doradczej, w której pełni funkcję dyrektora do spraw szkoleń. Ekspert do spraw szkoleń biznesowych w portalu HR Polska.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń rozwijających kompetencje społeczne w odniesieniu do roli zawodowej: trenerów, menedżerów, handlowców, pracowników administracji publicznej. Realizacja procedur szkoleniowych opartych na analizie potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw w obszarze zarządzania: kierowanie zespołem, motywowanie, komunikowanie się w organizacji, przywództwo, ocena pracownicza oraz sprzedaży: obsługa klienta, prowadzenie rozmów handlowych.
Ukończyła Szkołę Coachingu ICF, Szkołę Coachingu Menedżerskiego Moderator, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Uniwersytet Śląski – Psychologia.
Aktywnie uprawia sport: jeździ na nartach, rowerze, pasjonuje się bieganiem. Z przyjemnością bierze udział w rajdach przygodowych i zawodach biegowych na dystansach od 5 km do maratonu.
Kadra
Bruno Żółtowski
Psycholog, trener, akredytowany coach ICF. Pracuje głównie z dorosłymi, zarówno indywidualnie, jak i w grupie. Uczy nowych kompetencji, wspiera w podejmowaniu decyzji, pomaga wprowadzać zmiany. Miłą odskocznią jest dla niego praca z dziećmi, m.in. w charakterze wykładowcy na Uniwersytecie Śląskim Dzieci w Katowicach. Pracuje dla międzynarodowych korporacji, prowadząc sesje coachingowe dla dyrektorów, managerów i specjalistów. Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy psychologa, trenera biznesu, wykładowcy i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozumieć problemy Klientów.
W pracy stosuje tylko metody potwierdzone naukowo. Od kilku lat pracuje na własną rękę, ceniąc sobie wolność i niezależność. Przeprowadził w sumie ponad 11 000 godzin szkoleń i coachingów. W swojej karierze prowadził zajęcia dla: sędziów, policjantów, strażaków, nauczycieli, pracowników służby zdrowia, handlowców, menedżerów, artystów, pracowników mediów, pilotów samolotów oraz pracowników służb społecznych.
Współtworzył ogólnopolską firmę edukacyjną, która z kilkuosobowej grupy rozwinęła się w ponad stuosobową instytucję. Szkolił trenerów i superwizował ich pracę, był odpowiedzialny za proces doboru, przygotowanie i monitoring zespołu trenerskiego.
Dokończ swoją
edukację formalną!
Uzupełniając to czego nie nauczono Cię w szkole
Zapisy Otwarte!
Szkoła tylko dla osób pełnoletnich | Zobacz regulamin
-
Uczestnictwo w rocznej szkole IE we Wrocławiu 2023-24
Od: 559,00 zł / miesiąc przez 10 miesięcy (pierwsza opłata czesnego w miesiącu rozpoczęcia zajęć)
Wpisowe: 123,00 zł
Wybierz opcje -
Uczestnictwo w rocznej szkole IE Online 2023-24
Od: 559,00 zł / miesiąc przez 10 miesięcy (pierwsza opłata czesnego w miesiącu rozpoczęcia zajęć)
Wpisowe: 123,00 zł
Wybierz opcje -
Uczestnictwo w rocznej szkole IE w Warszawie 2023-24
Od: 659,00 zł / miesiąc przez 10 miesięcy (pierwsza opłata czesnego w miesiącu rozpoczęcia zajęć)
Wpisowe: 123,00 zł
Wybierz opcje -
Uczestnictwo w rocznej szkole IE w Krakowie 2023-24
Od: 559,00 zł / miesiąc przez 10 miesięcy (pierwsza opłata czesnego w miesiącu rozpoczęcia zajęć)
Wpisowe: 123,00 zł
Wybierz opcje -
Uczestnictwo w rocznej szkole IE w Gdańsku 2023-24
Od: 559,00 zł / miesiąc przez 10 miesięcy (pierwsza opłata czesnego w miesiącu rozpoczęcia zajęć)
Wpisowe: 123,00 zł
Wybierz opcje