Roczna szkoła Inteligencji Emocjonalnej

Roczna szkoła Inteligencji Emocjonalnej
To od JEJ poziomu zależy jakość Twojego życia
Inteligencja emocjonalna przeżywa prawdziwy rozkwit zainteresowania w Zachodnich państwach rozwiniętych, ponieważ okazała się precyzyjnie określać to, jak daleko zajdą ludzie na ścieżkach kariery a także jak szczęśliwe będą wiedli życie osobiste. Jako pierwsi na świecie dowiedliśmy, że można ją podnosić poprzez specjalny program szkoleniowo-treningowy. Nie zwlekaj i dołącz do osób, które czerpią z niej pełnymi garściami!

Ukończ roczną Szkołę Inteligencji Emocjonalnej
Automatyzacja i rozwijająca się sztuczna inteligencja będzie zastępowała wiele zawodów wykonywanych obecnie przez ludzi. Jeśli jesteś w stanie wyobrazić sobie, że Twoją pracę może wykonywać w przyszłości robot, to tak najprawdopodobniej się stanie. Maszyny nie będą jednak miały szans z ludźmi w zakresie projektowania sieci społecznych. Oto prawdziwe kompetencje przyszłości, które umożliwią Tobie sięganie po marzenia. NARZĘDZIA SKUTECZNEGO DZIAŁANIA TO NARZĘDZIA LUDZI Z WYSOKĄ INTELIGENCJĄ EMOCJONALNĄ
Dołącz do elity osób o najwyższym ilorazie EQ
Poprzez wykonywanie psychologicznych testów psychometrycznych przed rozpoczęciem i po zakończeniu naszego rocznego treningu IE, udowodniliśmy że inteligencję emocjonalną można podnieść poprzez nasz program edukacyjny. Jesteśmy jedyną placówką edukacyjną w kraju, wykonującą tego typu pomiar, który dodawany jest do dyplomu i jest naukowym dowodem na skuteczność rocznego treningu.Przed SIE M=20,25 - wyniki przeciętne
Po SIE M=26,5 - wyniki wysokie

Dołącz do elity osób o najwyższym ilorazie EQ
Poprzez wykonywanie psychologicznych testów psychometrycznych przed rozpoczęciem i po zakończeniu naszego rocznego treningu IE, udowodniliśmy że inteligencję emocjonalną można podnieść poprzez nasz program edukacyjny. Jesteśmy jedyną placówką edukacyjną w kraju, wykonującą tego typu pomiar, który dodawany jest do dyplomu i jest naukowym dowodem na skuteczność rocznego treningu.
Przed SIE M=20,25 - wyniki przeciętne
Po SIE M=26,5 - wyniki wysokie
Program
rocznej szkoły inteligencji emocjonalnej
Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej
Kurs inaugurujący. Przedstawia podstawową wiedzę na temat programów emocjonalnych, pochodzenia emocji a także działania markerów somatycznych. Na tym kursie uczestnicy otrzymują narzędzie do wglądu w swoje podświadome preferencje emocjonalne.
- Pochodzenie emocji
- Funkcje i programy emocji
- Charakterystyka emocji
- Zarządzanie emocjami
- Rozpoznawanie emocji
- Emocje w relacjach
Empatia i mowa ciała
Dwa mechanizmy empatii. Jak rozpoznawać intencje innych ludzi bez konieczności słuchania tego, o czym mówią. Na tym kursie otrzymasz narzędzia stymulujące empatię i rozumienie mowy ciała.
- Dostrajanie a budowanie relacji
- Teoria proksemiki i jej konsekwencje
- Fakty i mity na temat mowy ciała
- Rodzaje ekspresji mimicznych i pantomimicznych
- Empatia a współczucie
- Czym jest psychopatia? (m. in. fascynująca koncepcja Kevina Duttona)
Współzależność społeczna i teorie gier
Ludzie są ze sobą powiązani na sposoby, z których na co dzień nie zdają sobie sprawy. Poznanie niewidzialnych nici spajających grupy ludzkie pozwala na lepsze nimi zarządzanie i dostosowanie do nich. Otrzymasz narzędzie do projektowania pożądanych reakcji społecznych w zakresie związanym z teorią gier.
- Dlaczego ludzie tworzą grupy?
- Facylitacja a próżniactwo społeczne
- Syndrom myślenia grupowego
- Deindywiduacja i psychologia tłumu
- Role społeczne w zespołach
- Dylemat więźnia i wspólne pastwisko
Perswazja i wpływ społeczny
Małe zmiany komunikatu mogą prowadzić do kolosalnych zmian postaw i zachowań. Mechanizmy leżące u ich podstaw są omawiane w tym module a ponadto przekazywane narzędzia do skutecznego formułowania perswazyjnych komunikatów.
- Wpływ społeczny, manipulacja i perswazja - definicja, różnice i części wspólne
- Reguły wpływu społecznego
- Od reguły do techniki - zastosowanie poszczególnych technik wpływu społecznego
- Obrona przed wpływem i manipulacją
- Cztery zasady skutecznej perswazji
- Dwutorowy model perswazji i jego powszechność
Samoświadomość i samoocena
Samoświadomość to droga do skuteczniejszych i lepszych reakcji na rozmaite sytuacje. Jak wybierać lepsze ścieżki kariery, partnerów, przyjaciół i aktywności na podstawie wiedzy na swój temat? Jakie narzędzia pomagają zwiększyć samoświadomość i podnieść poczucie wartości zarówno własne, jak innych osób. Ten moduł odpowiada na te pytania.
- Introspekcja i obserwacja własnych zachowań
- Schematy Ja - Inni
- Myślenie o sobie
- Obrona samooceny
- Wysokość samooceny czy jej stabilność?
- Atrybucja - czyli błąd na błędzie
Komunikacja w systemie AT
- Rodzaje transakcji
- komplementarna
- skrzyżowana
- ukryta
- Zasady czystej komunikacji
- Poziomy analizy i interakcje skryptowe
- Analiza gier
Asertywność
To wcale nie (jak się potocznie sądzi) sztuka odmawiania. To wyrażanie się w sposób komunikujący własne potrzeby i wartości, nie raniąc uczuć innych ludzi. Jak działa dialog wewnętrzny, wyznaczanie przestrzeni osobistej i granic, do czego prowadzi nadmiar asertywności, lepsza komunikacja.
- Asertywność jako postawa wyrażania siebie
- Prawa Fernstreheima i Todd
- Typy postaw i zachowań
- Asertywna odmowa - struktura, sposoby podtrzymywania relacji
- Cztery style funkcjonowania - uległość, agresja, manipulacja i asertywność
- Stawianie granic w relacjach
Konflikty
- Poznanie źródeł i rodzajów konfliktów (na podstawie typologii Christophera Moore'a)
- Uświadomienie sobie własnych taktyk wobec konfliktu
- Poznanie technik rozwiązywania konfliktów (jako druga strona w konflikcie)
- Sposoby rozwiązywania konfliktu
- Etapy rozmowy rozwiązującej konflikt
- Techniki regulacji napięcia emocjonalnego
Motywowanie siebie i innych
Trudności w rozpoczynaniu aktywności i ich geneza. Modele motywacji i techniki wzbudzające ją zarówno u nas samych, jak i u innych ludzi.
- Potrzeby jako źródła motywacji
- Dwuczynnikowa teoria motywowania
- Trzy składniki zachowania wg BJ Fogga - motywacja, wyzwalacz i złożoność zadania
- Wyuczona bezradność - kiedy się nic nie chce i nie może
- Flow - aktywność nastawiona na aktywność
- Motywacja teliczna i parateliczna oraz wewnętrzna i zewnętrzna
- Dialog motywacyjny Pantalona
Ja w zmianie
Zajęcia podsumowujące. Narzędzia wspierające procesy kreowania zmian.
- Stałość vs zmienność jako dwa wymiary postrzegania osobowości
- Różnice indywidualne i ich podłoże
- Narzędzia budowania zmiany
- Ja realne, Ja idealne i Ja powinnościowe jako regulatory zachowania człowieka
- Inteligencja emocjonalna w przekroju – podsumowanie rocznego kursu
- Pochodzenie emocji
- Funkcje i programy emocji
- Charakterystyka emocji
- Zarządzanie emocjami
- Rozpoznawanie emocji
- Emocje w relacjach
Dwa mechanizmy empatii. Jak rozpoznawać intencje innych ludzi bez konieczności słuchania tego, o czym mówią. Na tym kursie otrzymasz narzędzia stymulujące empatię i rozumienie mowy ciała.
- Dostrajanie a budowanie relacji
- Teoria proksemiki i jej konsekwencje
- Fakty i mity na temat mowy ciała
- Rodzaje ekspresji mimicznych i pantomimicznych
- Empatia a współczucie
- Czym jest psychopatia? (m. in. fascynująca koncepcja Kevina Duttona)
Ludzie są ze sobą powiązani na sposoby, z których na co dzień nie zdają sobie sprawy. Poznanie niewidzialnych nici spajających grupy ludzkie pozwala na lepsze nimi zarządzanie i dostosowanie do nich. Otrzymasz narzędzie do projektowania pożądanych reakcji społecznych w zakresie związanym z teorią gier.
- Dlaczego ludzie tworzą grupy?
- Facylitacja a próżniactwo społeczne
- Syndrom myślenia grupowego
- Deindywiduacja i psychologia tłumu
- Role społeczne w zespołach
- Dylemat więźnia i wspólne pastwisko
- Wpływ społeczny, manipulacja i perswazja - definicja, różnice i części wspólne
- Reguły wpływu społecznego
- Od reguły do techniki - zastosowanie poszczególnych technik wpływu społecznego
- Obrona przed wpływem i manipulacją
- Cztery zasady skutecznej perswazji
- Dwutorowy model perswazji i jego powszechność
- Introspekcja i obserwacja własnych zachowań
- Schematy Ja - Inni
- Myślenie o sobie
- Obrona samooceny
- Wysokość samooceny czy jej stabilność?
- Atrybucja - czyli błąd na błędzie
- Rodzaje transakcji
- komplementarna
- skrzyżowana
- ukryta
- Zasady czystej komunikacji
- Poziomy analizy i interakcje skryptowe
- Analiza gier
To wcale nie (jak się potocznie sądzi) sztuka odmawiania. To wyrażanie się w sposób komunikujący własne potrzeby i wartości, nie raniąc uczuć innych ludzi. Jak działa dialog wewnętrzny, wyznaczanie przestrzeni osobistej i granic, do czego prowadzi nadmiar asertywności, lepsza komunikacja.
- Asertywność jako postawa wyrażania siebie
- Prawa Fernstreheima i Todd
- Typy postaw i zachowań
- Asertywna odmowa - struktura, sposoby podtrzymywania relacji
- Cztery style funkcjonowania - uległość, agresja, manipulacja i asertywność
- Stawianie granic w relacjach
- Poznanie źródeł i rodzajów konfliktów (na podstawie typologii Christophera Moore'a)
- Uświadomienie sobie własnych taktyk wobec konfliktu
- Poznanie technik rozwiązywania konfliktów (jako druga strona w konflikcie)
- Sposoby rozwiązywania konfliktu
- Etapy rozmowy rozwiązującej konflikt
- Techniki regulacji napięcia emocjonalnego
- Potrzeby jako źródła motywacji
- Dwuczynnikowa teoria motywowania
- Trzy składniki zachowania wg BJ Fogga - motywacja, wyzwalacz i złożoność zadania
- Wyuczona bezradność - kiedy się nic nie chce i nie może
- Flow - aktywność nastawiona na aktywność
- Motywacja teliczna i parateliczna oraz wewnętrzna i zewnętrzna
- Dialog motywacyjny Pantalona
- Stałość vs zmienność jako dwa wymiary postrzegania osobowości
- Różnice indywidualne i ich podłoże
- Narzędzia budowania zmiany
- Ja realne, Ja idealne i Ja powinnościowe jako regulatory zachowania człowieka
- Inteligencja emocjonalna w przekroju – podsumowanie rocznego kursu
Kadra
Agnieszka Kotarba
Coach, trener biznesu. Magister psychologii. Absolwentka specjalizacji managerskiej i zarządzania sportem, na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego, podyplomowych studiów zarządzania informacją na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami PMI w Wyższej Szkole Bankowej. Od niemal 10 lat skoncentrowana na wspieraniu rozwoju osobistego i zawodowego pracowników różnych szczebli korporacji, poprzez ciągłe uzupełnianie własnych kompetencji praktycznych i merytorycznych. Swoje doświadczenie zdobywała w największych firmach windykacyjnych w Polsce. Koordynowała wdrażanie standardów jakości, zarówno do procesu windykacji, jak i komunikacji z kontrahentem. Od 2006 roku współpracuje działem personalnym w bankowości, gdzie kompetencje z obszaru komunikacji z klientem nie spłacającym należności, pozwalają jej aktywnie wspierać i kreować proces w dziale windykacji. Realizowała projekty szkoleniowe z zakresu zarządzania ludźmi, komunikacji i trenerskie.
Kadra
Magdalena Goc-Ryt
Trener biznesu, coach. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu MODERATOR i Szkołę Coachingu Menedżerskiego MODERATOR we Wrocławiu. Przygotowuje i realizuje szkolenia poświęcone takim tematom jak zarzadzanie, współpraca z partnerami biznesowymi, wprowadzanie coachingu do organizacji i komunikacja interpersonalna. Realizuje również warsztaty dotyczące rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem technik twórczego myślenia. Występuje jako moderator spotkań biznesowych. Współpracuje z firmą szkoleniowo-doradczą Moderator. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Kadra
Beata Adamczyk-Nowak
Od 15 lat prowadzi szkolenia opierając się na rzetelnej, empirycznie sprawdzonej wiedzy. W swojej pracy koncentruje się na kształtowaniu kompetencji społecznych niezbędnych do realizacji celów zawodowych. Projektuje procedury rozwojowe oparte na analizie potrzeb szkoleniowych przedsiębiorstwa i pracowników. Pełni rolę doradcy w sprawach związanych z zarządzaniem ludźmi i rozwiązywaniem problemów w organizacji. Współwłaściciel firmy szkoleniowo - doradczej, w której pełni funkcję dyrektora do spraw szkoleń. Ekspert do spraw szkoleń biznesowych w portalu HR Polska.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń rozwijających kompetencje społeczne w odniesieniu do roli zawodowej: trenerów, menedżerów, handlowców, pracowników administracji publicznej. Realizacja procedur szkoleniowych opartych na analizie potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw w obszarze zarządzania: kierowanie zespołem, motywowanie, komunikowanie się w organizacji, przywództwo, ocena pracownicza oraz sprzedaży: obsługa klienta, prowadzenie rozmów handlowych.
Ukończyła Szkołę Coachingu ICF, Szkołę Coachingu Menedżerskiego Moderator, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Uniwersytet Śląski – Psychologia.
Aktywnie uprawia sport: jeździ na nartach, rowerze, pasjonuje się bieganiem. Z przyjemnością bierze udział w rajdach przygodowych i zawodach biegowych na dystansach od 5 km do maratonu.
Kadra
Bruno Żółtowski
Psycholog, trener, akredytowany coach ICF. Pracuje głównie z dorosłymi, zarówno indywidualnie, jak i w grupie. Uczy nowych kompetencji, wspiera w podejmowaniu decyzji, pomaga wprowadzać zmiany. Miłą odskocznią jest dla niego praca z dziećmi, m.in. w charakterze wykładowcy na Uniwersytecie Śląskim Dzieci w Katowicach. Pracuje dla międzynarodowych korporacji, prowadząc sesje coachingowe dla dyrektorów, managerów i specjalistów. Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy psychologa, trenera biznesu, wykładowcy i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozumieć problemy Klientów.
W pracy stosuje tylko metody potwierdzone naukowo. Od kilku lat pracuje na własną rękę, ceniąc sobie wolność i niezależność. Przeprowadził w sumie ponad 11 000 godzin szkoleń i coachingów. W swojej karierze prowadził zajęcia dla: sędziów, policjantów, strażaków, nauczycieli, pracowników służby zdrowia, handlowców, menedżerów, artystów, pracowników mediów, pilotów samolotów oraz pracowników służb społecznych.
Współtworzył ogólnopolską firmę edukacyjną, która z kilkuosobowej grupy rozwinęła się w ponad stuosobową instytucję. Szkolił trenerów i superwizował ich pracę, był odpowiedzialny za proces doboru, przygotowanie i monitoring zespołu trenerskiego.