Rozbudzone Relacje

Zobacz manifest rocznej szkoły inteligencji emocjonalnej

Roczna Szkoła Inteligencji Emocjonalnej

  • Badanie rzetelnymi testami psychologicznymi IE i ponowne wykonanie testów na zakończenie szkoły - zobaczysz, jak bardzo podniosły się Twoje umiejętności
  • Z teorią w praktykę – główny akcent kładziemy na praktyczne aspekty i rozwijanie kompetencji społecznych
  • Wiedzę psychologiczną bez studiowania! Wszystkie mechanizmy oraz techniki omawiane i ćwiczone na zajęciach poparte są rzetelną wiedzą psychologiczną. Teraz nie musisz studiować psychologii, żeby poznać jej możliwości
  • Warsztaty, znakomitą zabawę i wspaniałą, luźną atmosferę, zamiast formy wykładowej - mniej interakcyjnej
  • Certyfikat ukończenia rocznej szkoły wraz z osobnym załącznikiem w postaci wyniku testów na Inteligencję Emocjonalną.
  • Znakomitą, doświadczoną i merytorycznie przygotowaną kadrę dydaktyczna
  • Doskonałe warunki, elektroniczną obsługę, większą liczbę godzin
  • Możliwość uczestnictwa w eksperymentach społecznych, organizowanych przez szkołę
  • Intensywna formuła roczna – umożliwia zdobycie pełnego wachlarza kompetencji miękkich, składających się na inteligencję emocjonalną
  • Ciekawe wykłady, szkolenia dodatkowe i inne atrakcje dla uczestników szkoły
  • Poznanie wielu ciekawych osób
Inteligencja Emocjonalna - co wnosi do naszego życia?
  • Inteligencja emocjonalna (IE) pozwala rozpoznawać i panować nad emocjami – zarówno własnymi, jak i innych ludzi
  • Wysoka inteligencja emocjonalna związana jest z poczuciem szczęścia, sukcesami zawodowymi i zadowoleniem z życia
  • Jest odpowiedzialna za naszą samokontrolę
  • Można się jej nauczyć i rozwijać w każdym momencie życia
  • Inteligencja emocjonalna odpowiada za jakość naszych relacji z innymi ludźmi
  • Pary inteligentne emocjonalnie są szczęśliwsze, niż pary o niskim wskaźniku IE
  • Pozwala na kontrolę wybuchów gniewu, stresu, przezwyciężanie nieśmiałości
  • Wpływa na naszą zdolność do motywowania siebie i innych
  • Powiązana jest z charyzmą i wybitnymi zdolnościami przywódczymi
  • Pozwala na rozpoznawanie i właściwe odczytywanie emocji oraz intencji innych ludzi
  • Dzięki inteligencji emocjonalnej wzrasta samoświadomość

Dzięki rocznej szkole IE wzrasta w sposób znaczący!

Jako pierwsi na świecie wykazaliśmy skuteczność rocznej edukacji w zakresie inteligencji emocjonalnej, mierzonej rzetelnymi testami psychometrycznymi przed rozpoczęciem programu i po jego zakończeniu.


Przed SIE M=21,78 - wyniki przeciętne
Po SIE M=27,56 - wyniki wysokie
N=22
t(21)= -6,56; p<0,001*

*Wyniki obliczono za pomocą Dwuwymiarowego Inwentarza Inteligencji Emocjonalnej Anny Matczak i Aleksandry Jaworowskiej (2006)

Kadra
Rocznej Szkoły Inteligencji Emocjonalnej

  • Coach, trener biznesu. Magister psychologii. Absolwentka specjalizacji managerskiej i zarządzania sportem, na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego, podyplomowych studiów zarządzania informacją na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami PMI w Wyższej Szkole Bankowej. Od niemal 10 lat skoncentrowana na wspieraniu rozwoju osobistego i zawodowego pracowników różnych szczebli korporacji, poprzez ciągłe uzupełnianie własnych kompetencji praktycznych i merytorycznych. Swoje doświadczenie zdobywała w największych firmach windykacyjnych w Polsce. Koordynowała wdrażanie standardów jakości, zarówno do procesu windykacji, jak i komunikacji z kontrahentem. Od 2006 roku współpracuje działem personalnym w bankowości, gdzie kompetencje z obszaru komunikacji z klientem nie spłacającym należności, pozwalają jej aktywnie wspierać i kreować proces w dziale windykacji. Realizowała projekty szkoleniowe z zakresu zarządzania ludźmi, komunikacji i trenerskie.
  • Od 15 lat prowadzi szkolenia opierając się na rzetelnej, empirycznie sprawdzonej wiedzy. W swojej pracy koncentruje się na kształtowaniu kompetencji społecznych niezbędnych do realizacji celów zawodowych. Projektuje procedury rozwojowe oparte na analizie potrzeb szkoleniowych przedsiębiorstwa i pracowników. Pełni rolę doradcy w sprawach związanych z zarządzaniem ludźmi i rozwiązywaniem problemów w organizacji. Współwłaściciel firmy szkoleniowo - doradczej, w której pełni funkcję dyrektora do spraw szkoleń. Ekspert do spraw szkoleń biznesowych w portalu HR Polska.

    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń rozwijających kompetencje społeczne w odniesieniu do roli zawodowej: trenerów, menedżerów, handlowców, pracowników administracji publicznej. Realizacja procedur szkoleniowych opartych na analizie potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw w obszarze zarządzania: kierowanie zespołem, motywowanie, komunikowanie się w organizacji, przywództwo, ocena pracownicza oraz sprzedaży: obsługa klienta, prowadzenie rozmów handlowych.

    Ukończyła Szkołę Coachingu ICF, Szkołę Coachingu Menedżerskiego Moderator, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Uniwersytet Śląski – Psychologia.

    Aktywnie uprawia sport: jeździ na nartach, rowerze, pasjonuje się bieganiem. Z przyjemnością bierze udział w rajdach przygodowych i zawodach biegowych na dystansach od 5 km do maratonu.

  • Trener biznesu, coach. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu MODERATOR i Szkołę Coachingu Menedżerskiego MODERATOR we Wrocławiu. Przygotowuje i realizuje szkolenia poświęcone takim tematom jak zarzadzanie, współpraca z partnerami biznesowymi, wprowadzanie coachingu do organizacji i komunikacja interpersonalna. Realizuje również warsztaty dotyczące rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem technik twórczego myślenia. Występuje jako moderator spotkań biznesowych. Współpracuje z firmą szkoleniowo-doradczą Moderator. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
  • psycholog, trener, absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej wydziału zamiejscowego we Wrocławiu kierunku psychologia ze specjalnością marketing i zarządzanie; absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Od kilku lat aktywny trener-psycholog. Prywatnie, uśmiechnięty entuzjasta, szanujący kontakt z drugim człowiekiem.
  • Psycholog, trener, akredytowany coach ICF. Pracuje głównie z dorosłymi, zarówno indywidualnie, jak i w grupie. Uczy nowych kompetencji, wspiera w podejmowaniu decyzji, pomaga wprowadzać zmiany. Miłą odskocznią jest dla niego praca z dziećmi, m.in. w charakterze wykładowcy na Uniwersytecie Śląskim Dzieci w Katowicach. Pracuje dla międzynarodowych korporacji, prowadząc sesje coachingowe dla dyrektorów, managerów i specjalistów. Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy psychologa, trenera biznesu, wykładowcy i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozumieć problemy Klientów.

    W pracy stosuje tylko metody potwierdzone naukowo. Od kilku lat pracuje na własną rękę, ceniąc sobie wolność i niezależność. Przeprowadził w sumie ponad 11 000 godzin szkoleń i coachingów. W swojej karierze prowadził zajęcia dla: sędziów, policjantów, strażaków, nauczycieli, pracowników służby zdrowia, handlowców, menedżerów, artystów, pracowników mediów, pilotów samolotów oraz pracowników służb społecznych.

    Współtworzył ogólnopolską firmę edukacyjną, która z kilkuosobowej grupy rozwinęła się w ponad stuosobową instytucję. Szkolił trenerów i superwizował ich pracę, był odpowiedzialny za proces doboru, przygotowanie i monitoring zespołu trenerskiego.

Czy
wiesz
że?

Inteligencja emocjonalna w mediach

"Osoby posiadające wysoką EQ zarabiają średnio ok. 29 tys. dol. rocznie więcej niż te o niskiej."
Źródło: Artykuł Artura Potrzylasa – Forsal.pl

Przeczytaj całość

"Wysoki wskaźnik inteligencji emocjonalnej jest związany z zadowoleniem z życia, pnięciem się po szczeblach kariery czy poczuciem szczęścia."
Źródło: Wywiad Victorii Chyczewskiej z Jarosławem Świątkiem – Psychologia-spoleczna.pl

Przeczytaj całość

Zacznijmy się szczepić na wojnę wszystkich ze wszystkimi" - Jakich kompetencji brakuje współcześnie Polakom?"
Źródło: Artykuł Ewy Wilk – Polityka.pl

Przeczytaj całość

Filmy
Weź SIE
Rozbudzone-relacje
Galeria

Program Szkoły
czyli zestaw modułów, które pozwalają zwiększyć inteligencję emocjonalną.

INTELIGENCJA EMOCJONALNA
Kurs inaugurujący. Czym jest, dlaczego jest tak ważna, kiedy jest wysoka a kiedy niska i jak wpływa na nasze życie inteligencja emocjonalna.

EMPATIA I MOWA CIAŁA
Dwa mechanizmy empatii. Czym różni się współczucie od empatii i dlaczego to ma tak duże znaczenie. Jak rozpoznać intencje innych ludzi, tylko na nich patrząc i obserwując ich zachowania. Dlaczego kontrolowanie mowy ciała jest tak bardzo trudne.

ASERTYWNOŚĆ
Nie tylko sztuka odmawiania. Wyrażanie się w sposób komunikujący własne potrzeby i wartości, nie raniąc uczuć innych ludzi. Jak działa dialog wewnętrzny, wyznaczanie przestrzeni osobistej i granic, do czego prowadzi nadmiar asertywności, lepsza komunikacja.

PERSWAZJA I WPŁYW SPOŁECZNY
Gdzie zaczyna się manipulacja. Techniki i reguły wpływu społecznego. Perswazja i jak się bronić przed wszechobecnym wpływem, któremu ulegamy nawet wtedy, kiedy wydaje nam się, że mamy pełną kontrolę.

SAMOŚWIADOMOŚĆ I SAMOOCENA
Samoświadomość to droga do skuteczniejszych i lepszych reakcji na rozmaite sytuacje. Jak wybierać lepsze ścieżki kariery, partnerów, przyjaciół i aktywności na podstawie wiedzy na swój temat. Podnoszenie samooceny i zgubne skutki zbyt niskiej, ale także wysokiej samooceny.

MOTYWOWANIE SIEBIE I INNYCH
Trudności w rozpoczynaniu aktywności i ich geneza. Modele motywacji i techniki wzbudzające ją zarówno u nas samych, jak i u innych ludzi. Mity na temat motywacji, dlaczego spędy motywacyjnych „Guru” nie działają na dłuższą metę.

PRZYWÓDZTWO
Nie tylko jak być dobrym liderem, ale również jak się komunikować z różnymi typami przywódców/szefów. Jak rozpoznać skutecznego przywódcę, a jak toksycznego i jak sobie poradzić w obydwu sytuacjach.

BUDOWANIE ZESPOŁU
Tworzenie skutecznych zespołów. Para jako najmniejszy zespół. Odnajdowanie swojej roli, zjednanie sobie przychylności grupy, gry zespołowe, współzależność społeczna.

SAMOKONTROLA I SAMOREGULACJA
Regulowanie emocji. Opanowywanie gniewu, paniki, wzbudzanie pozytywnego nastroju. Budowanie nawyków i wytrwałości w dążeniu do wybranych celów, walki z nawykami i przyzwyczajeniami, z którymi chcemy skończyć.

Zajęcia odbywają się

We Wrocławiu

w Warszawie

i w Poznaniu

W trybie zaocznym

6h dziennie 1 weekend w miesiącu (sobota, niedziela)

Zapisy na rok 2018-2019 zamknięte.

Szkoła tylko dla osób pełnoletnich

Zobacz regulamin

© 2018 SIE – Szkoła Inteligencji Emocjonalnej.