Projekt Spin Masters

JAKIE DZIAŁANIA, KTÓRE PODNIOSĄ POZIOM SKUTECZNOŚCI TWOICH PROJEKTÓW, PODEJMIESZ W NAJBLIŻSZYM CZASIE?

W Stanach Zjednoczonych nawet kolor krawata podczas wiecu politycznego, konferencji biznesowej, negocjacji dwustronnych, jak i wielu innych okoliczności nie jest przypadkowy.

Nad wiarygodnością, kreowaniem określonego wizerunku i wpływaniu na emocje, postawy i zachowania, czuwa sztab specjalistów. Nie są to jednak artyści, którzy według uznania tworzą wizerunek przedsiębiorstwa czy lidera, ale inżynierowie wpływu społecznego, bazujący na wiedzy opartej na dowodach.

Te dowody to studia przypadków skutecznych strategii biznesowych, marketingowych i politycznych, które sprawdziły się w boju, ale przede wszystkim wyniki rozległych badań naukowych, które sukcesywnie implementowane są w praktyce.

W Polsce zdecydowana większość działań wizerunkowych, sprzedażowych, marketingowych czy strategicznych, opiera się na intuicji, przeczuciu, kopiowaniu rozwiązań konkurencji. Ich efektywność jest niemal losowa. Nie istnieje żaden kompleksowy kurs z zakresu wywierania wpływu i perswazji opartych na dowodach. A przynajmniej nie istniał do tej pory.

Oto bowiem wdrażamy pierwszy w Polsce certyfikowany kurs spin masterski. Kurs, który poruszy kompleksowo różne płaszczyzny wpływu społecznego i perswazji, bazujące na dowodach naukowych i zarazem będących gotowymi, praktycznymi receptami, które podniosą poziom narzędzi kreowania wizerunku, tworzenia przekazów reklamowych czy sprzedaży i zarządzania potencjałem ludzkim.

Zostań pierwszym w kraju Spin Masterem!

Szczególnie zainteresowani kursem

  • menedżerowie średniego i wyższego szczebla;
  • przedsiębiorcy;
  • marketingowcy;
  • przedstawiciele branży PR i CI;
  • przedstawiciele branży HR;
  • osoby zajmujące się sprzedażą;
  • politycy;
  • dziennikarze;
  • brand managerzy;
  • urzędnicy państwowi;
  • psycholodzy;
  • socjolodzy;
  • politolodzy;
  • pracownicy agencji reklamowych;
  • trenerzy;

Program

 

  • Niewerbalne wywieranie wpływu i psychologia reklamy: ustawienie stołu, ubiór, ale także przestrzeń jaką ludzie zajmują, ma wpływ na zachowanie innych. Wpływ można wywierać bez słów. Już samo kształtowanie dymu tytoniowego na plakacie reklamowym może mieć wpływ na postrzeganie papierosów. Wiele działań niewerbalnych i reklamowych jest nieskutecznych, ponieważ ignoruje to, w jaki sposób działa ludzki mózg. Ten blok koncentruje się na specjalistycznej wiedzy poświęconej psychologii reklamy i zachowań niewerbalnych.
  • Techniki wpływu społecznego i perswazji: Mnóstwo technik wpływu społecznego nie jest znanych na gruncie polskim, wiele jest niepotwierdzonych w działaniu, a mimo to rozpowszechnianych. Podczas tego bloku przedstawiane są w działaniu prawa rządzące perswazją i najskuteczniejsze metody wywierania wpływu wraz z szeregiem technik z nich wynikających

 

 

  • Błyskawiczne wywieranie wpływu: Metoda motywacji błyskawicznej Michaela Pantalona jest w bardzo niewielkim stopniu znana, a może przekonać prawie każdego do prawie wszystkiego. Podczas tego bloku nie tylko kompleksowo uczestnicy się z nią zapoznają, ale także ćwiczone i implementowane są różne warianty jej zastosowania w niecodziennych sytuacjach.
  • Autoprezentacja: Wiele zachowań związanych z autoprezentacją stosowanych jest nieświadomie i nie są dobierane w sposób strategiczny, tylko automatyczny. Jakie są wszystkie mechanizmy autoprezentacji, jak z nich korzystać aby podnieść swoją wiarygodność i spełniać określone cele? Tym tematem zajmuje się blok poświęcony kreowaniu prezencji siebie.

 

 

  • Kreowanie wizerunku: Dlaczego jeden błąd kosztować może utratę latami budowanego zaufania? Kiedy jednak nie kosztuje? W jaki sposób zastosowaniem określonego słowa można spowodować, żeby ludzie mówili ciszej? Wizerunek to złożona z atrybucji, stereotypów, teorii osobowości i schematów poznawczych koncepcja, którą świadomie kreować można jedynie, kiedy zna się działanie poszczególnych mechanizmów psychologicznych na jego powstawanie.
  • Implementacja: Ostatni blok zajmuje się kompleksowym podsumowaniem wszystkich dziedzin wpływu i perswazji. Dzięki specjalnie przygotowanemu zestawowi zadań, uczestnicy mają okazję spróbować zastosować swoją wiedzę w praktyce i co ważniejsze – sprawdzić jej działanie!

 

Prowadzący
Jarosław Świątek
jest psychologiem społecznym, badaczem afektywnych induktorów wpływu społecznego, redaktorem naczelnym Polskiego Portalu Psychologii Społecznej, red. merytorycznym Psychologia-Biznesu.pl, autorem bestsellera: „Wszyscy kłamią. Nie daj się oszukać!”, przedsiębiorcą, założycielem Szkoły Inteligencji Emocjonalnej, specjalistą w zakresie psychologii reklamy, wpływu społecznego i perswazji. Konsultant kampanii wyborczych i reklamowych dla wielu podmiotów z całego kraju. To także komentator medialny i popularyzator nauki.

Jaroslaw_Swiatek

galeria (3)
galeria (2)
galeria (1)
galeria (8)
galeria (10)

Potęga manipulacji. Dlaczego chcemy mieć kontrolę nad innymi?
Źródło: Wywiad Joanny Majdańskiej z Jarosławem Świątkiem – kobieta.wp.pl

więcej

nowatrybunaopolska[1]

Lubimy być okłamywani
Źródło: Wywiad z Jarosławem Świątkiem – nto.pl

więcej

polska[1]

Ciało zawsze zdradzi kłamczucha, bo ciało nie zna kłamstwa
Źródło: Rozmowa Roberta Migdała z Jarosławem Świątkiem dla polskatimes.pl

więcej

Newsweek

kobiece piersi w reklamach i marketingu
Źródło: artykuł Anny Szulc z komentarzem Jarosława Świątka – newsweek.pl

więcej

wirtualnemedia.pl

Nieważne jak mówią, byleby mówili, czyli jak postępują marki w kryzysie wizerunku
Źródło: Artykuł Joanny Jasikowskiej z komentarzem Jarosława Świątka – wirtualnemedia.pl

więcej

Dodatkowe informacje

Harmonogram:

  • 15-16 października
  • 29-30 października
  • 19-20 listopada
  • 3-4 grudnia
  • 17-18 grudnia
  • 7-8 stycznia
  • 21-22 stycznia
  • 28-29 stycznia

Kurs trwa łącznie 80 godzin

Cały kurs SPIN MASTERSKI zakończony jest egzaminem

Szkolenia oparte na dowodach

Praktyczny charakter zajęć

Liczne case study

Techniki i taktyki perswazji nieznane w Polsce

Kurs odbędzie się we Wrocławiu

Wrocławski Kompleks Szkoleniowy
ul. Sztabowa 100

Zapisz się już dziś!

Zapisy zostały zamknięte